close

去一埸,說走就走的旅行 (好似幾文藝咁

腦海中無數次幻想做的事,我竟然真係做左!

好耐都冇試過咁瘋狂了

人老左,不想冒險,只想平穩咁過日子,

但我覺得唔去會後悔的

最後結果係點都好,起碼我有努力過

其實我星期一仲未請假呢!哈哈哈(假笑

咁急唯有扮係事假星期日先請..

另外,我半夜同阿爸講我去台灣(好似次次都係咁

都冇話我啲咩..係呢一點上,好感激佢

世上只有家人好,但我同時又好鐘意我男朋友

有時都覺得好不孝咁

因為要成日去台灣同第時想嫁去台灣..

有時都不解點解人可以好狠心

例如我叔叔既3個仔陸續都去左外國讀書(幾年去1個

得番叔叔嬸嬸係香港,而且叔叔又同fd玩

搞到嬸嬸得番狗陪佢..好慘!

連年初1都係我地同佢過=_=!

不過感情牽絆太多,有時反而成為絆腳石

要獲取一些,必須犧牲一些

我明啊!但我真係好重感情!(係某方面

往前走一些些吧..

arrow
arrow
    全站熱搜

    peachos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()