close

555555..

居然去台灣短短3天2夜都發生了心驚膽跳既不開心既事,

在此就不說了, 唔想諗D唔開心野XD

反正而家無樹(OR暫時未有樹..

就LET IT GO~~~LET IT GO~~~

總括來說, 是開心的

 

------------------------------------------------------------------------

 

21-03-2015

半夜很衝動地買了機票, 買左之後心情都仲係好忐忑不安..

3點幾訓但6點就自然醒..明明鬧鐘較左8點半

可能太緊張了..

結果就碌下碌下都決定早D準備出門

然後就坐車去機場..好煩

等上機..好煩

等開機..好煩

機飛緊..好煩

排隊出境排隊買車票..人好多-.-

然後又是客運THEN捷運THEN客運THEN計程車 (已崩潰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好遠啊!D@XR$@VC!$

BUT! 最後就到左佢番工既商場

好緊張好緊張

之後就搭LIFT去到3樓!

就見到佢個櫃位!

我行去佢個櫃位到, 個櫃位擋住左佢我見唔到佢

但已經聽到佢既聲音

那時候已經嚇到心跳出來了T_T

一股作氣跳到佢面前

之後佢就傻眼

問我點解會係到

之後我就覺得好委屈啦講不出聲T_T

都有同佢講話好不安之類..

後來就等佢放工啦..

本來以為佢6,日係放7點半原來都係放9點半..哭了

隔離櫃位既姐姐都幾好人..都請下我飲野咁T_T 台灣人果然是好棒棒哦~

 

==================================

 

22-03-2015

 

也是陪他上班的一天~~

早上先自己去STARBUCKS食早餐..但沒什麼想吃的

就食左個蛋糕..

之後就上去3樓陪佢..

也是好無聊耶..而且那個商場沒什麼好行的..

佢番工工時又長T_____T

後來就無聊到買左對SOCKS=,=

又冇其他野想買又廢事硬買~~~SAD

然後下班既時候佢要留低整D野..我就去左夜市買野食..

但我買完佢未整好..我就係到等

覺得等左好耐..就發脾氣唔聽佢電話 (好了話不說還是說烏

之後佢就好嬲T__________T

我都明係我自己決定要黎又要發脾氣好唔岩

但真係覺得好耐T________T

我真係死性不改

ANYWAY! 最後就和好

===================================

23-03-2015

arrow
arrow
    全站熱搜

    peachos 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()